Escoltar

Premis als Treballs de Fi de Grau

Premis als treballs de fi de grau, convocats pel Consell Social de la Universitat de les Illes Balears

Presentació

Aquests premis tenen com a objectius el reconeixement acadèmic de la fi dels estudis de grau, donar valor a la superació de les dificultats personals i econòmiques a través dels estudis universitaris i incentivar la continuació de la vida acadèmica a la UIB.

Es poden presentar a aquesta convocatòria de premis als treballs de final de grau els alumnes procedents de tots els estudis de grau de la UIB que hagin obtingut la qualificació mínima d'excel·lent, i els alumnes que proposi l’associació Universitat Solidària Illes Balears (USIB), entre els que hagin acabat els estudis de grau.

En la III edició dels premis, es convoquen, per primera vegada, els premis Joan Vidal Perelló, que consisteixen en dos ajuts a TFG relacionats amb la recerca sobre un tema musical i/o l'estudi sobre música a les Illes Balears: compositors, intèrprets, patrimoni musical, música popular, institucions o associacions musicals, etc...

Bases de la III edició dels premis TFG

Sol·licitud de presentació als premis

Document de sol·licitud