Premis als Treballs de Fi de Grau

II convocatòria dels premis als treballs de fi de grau convocats pel Consell Social de la Universitat de les Illes Balears

Presentació

Aquesta convocatòria de premis té com a objectius el reconeixement acadèmic de la fi dels estudis de grau, donar valor a la superació de les dificultats personals i econòmiques a través dels estudis universitaris i incentivar la continuació de la vida acadèmica a la UIB.

Es poden presentar a aquesta convocatòria de premis als treballs de fi de grau els alumnes procedents de tots els estudis de grau de la UIB que hagin obtingut la qualificació mínima d'excel·lent, i els alumnes que proposi l’associació Universitat Solidària Illes Balears (USIB), entre els que hagin acabat els estudis de grau.

Sol·licitud de presentació als premis

Termini de presentació

• De l'1 al 30 de setembre de 2018

Consell Social de la Universitat de les Illes Balears